Impossible
Datum 2011-12-26 Tid 21:42:54 Svar på kommentar


kanske en konstig fråga, men har läst din blogg och ibland står det om anton och ibland om ludvig, så liksom har du känslor för någon av dom eller är dom bara bra vänner? :) Förstår om du inte vill svara men ville bara veta :)

grymt bra blogg annars och sjukt fin är du!

Svar: Tja! Jaop, det har du rätt i. Skriver ibland om Anton, och ibland om Ludvig. Vissa gånger har det ju självklart bara handlat om vänskap, vissa andra har det varit känslor inblandade. Det har varit jättekrångligt ett tag nu, och konstigt nog har mina känslor gått lite upp och ner..Men det började ju som alla vet med att jag var med Ludde, tyckte om honom jättemycket. Sen träffade jag Anton, var jätteglad med honom och så, enda tills vi började bråka massor. Under tiden jag och Anton va tillsammans hade jag ju självklart kontakt med Ludvig också, men endast som vänner, observera vänner, så ingen börjar tjaffsa om det. När jag och Anton kom fram till att det inte funkade något mer, vilket var 2 veckor efter vi blev tillsammans, så pratade jag och Ludde ännu mer, mest för att jag sökte stöd hos någon som jag visste fanns för mig, och då valde jag att prata med Ludde. Jag och Anton verkade inte va någonting för varandra eftersom att vi absolut inte kunde hålla sams om nånting, och att vi bara hade ett förhållande i 2 veckor, hör själv hur töntigt det låter..2 veckor, 14 dagar..Så det är ganska självklart hur det ligger till och kommer förbli. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer.
Tack btw! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: