I'm the worlds happiest
Datum 2011-12-26 Tid 13:34:19 Min vardag

Ska käka lite nu, sen ringa daddycool och kolla hur det är med honom! Gud så jag tjatar om honom helt plötsligt, hihi. Helt random blev jag sugen på en iphone4, jag som inte kan detdär med touchmobiler(?)
Visst, jag har en själv, men min har även tangentbord. Får nog tänka på saken, min duger ju sålänge ;) Ska fjäska lite för mor min också, vill åka nånstans igen, hehe..tror ni förstår var, så tänker inte ens säga, hihi! Hörs senare snyggingar, ta hand om er!
Postat av: Anonym

kanske en konstig fråga, men har läst din blogg och ibland står det om anton och ibland om ludvig, så liksom har du känslor för någon av dom eller är dom bara bra vänner? :) Förstår om du inte vill svara men ville bara veta :)



grymt bra blogg annars och sjukt fin är du!

2011-12-26 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: