I thinking about us, all the time
Datum 2011-12-07 Tid 14:39:34 Min vardag


yes, do it.
-
Fan va slut jag är. känns inte som att det finns nånting bakom pannbenet just nu.
orkar inte tänka på något överhuvudtaget, vill bara ligga i sängen hela dagen och sova, kolla film, vilket jag också tänker göra. har precis fixat hem mean girls 1, riktigt bra tjejfilm. ska ta hem 2an också tror jag, så är jag sysselsatt ett tag iallafall. har kollat på hela julkalendern, alla avsnitt. tycker den är rätt bra, för mig som älskar barngrejer är den ju perfekt;) mamma slutar 4, så ska be henne köpa med en riktigt god sallad hem. fresh mat när man är sjuk, passar ju utmärkt! nu ska jag mysa ner mig i sängen, kolla på film och vänta på att ebba ska ringa mig. puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: