HÅRFÖRLÄNGNING
Datum 2011-12-11 Tid 19:06:35 Svar på kommentar


vad har du för löshår? kan du göra ett inlägg om det och prata om de och kanske någon video om hur du sätter i det osv? :) tacksam för svar! puss
svar: jag har clipshår som är beställt från en sida på internet, frisörkontakter ;)
vet inte vad jag ska säga om det riktigt..kan ge dig nårga skötråd, tips om hur man håller det fresht osv.
tvätta det minst en gång i veckan, helst i kallvatten, det sliter mindre då. använd alltid värmespray/värmeskydd när du plattar eller lockar det, och använd aldrig platt eller locktång om det är hårspray i förlängningen, det sliter hur mycket som helst och blir dålig kvalitét då, har gjort det själv några gånger, så råder dig/er att inte göra det ;) och alla vet väl hur man sätter i clipshår? som ett hårspänne bara! enkelt :)
här har ni mitt, dock är mitt 10 cm kortare nu..buhu ångrar mig =( men kör på nytt snart ändåså! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: