Han är inte jobbig, han är guldvärd
Datum 2011-12-20 Tid 20:57:40 Min vardag

Tja sötisar! Är allt bra med er?
Jag har riktigt ont i magen och lite halvsvårt att andas faktiskt, så bricanyl nästa!
Har somsagt varit i borlänge med Olivia, haft en supertrevlig eftermiddag/kväll med bruden, riktigt kul:)
Höll på att missa bussen när vi skulle hem. Tog oss från kupolen till busstationen på max 5 minuter,
nog därför jag har svårt att andas om jag får gissa. Fick med mig ett par jeans hem från gina,
och en tröja från bikbok. Standardbutikerna för min del!;)
Nu: ska jag färga håret, skönt att få bort min fula utväxt, usch! Ser grånyansaktigt ut när jag har svart hår,
riktigt fult äre..men nu ska den bort! Ha det bra allihopa, puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: