Glad you came
Datum 2011-12-11 Tid 12:27:39 Musik

Trött tjej här! har sovit rätt bra inatt, men sjukan sitter fortfarande i, och då kan det aldrig bli för mycket sömn.
Jag och ebba har kollat på film hela morgonen, och hon åkte hem för en liten stund sen, så nu är jag hemma själv, i princip, mina bröder är hemma också, men dom märks inte ;) Tänkte snart lägga mig i sängen och kolla på ännu en film, finns inte mycket annat att göra en söndag då man är sjuk.
'Hmm, bra update bloggen kanske? om man hade haft något att blogga om, så självklart.
Hey, I know that you're scared to look in my eyes when you know that something's wrong,
I wait, as long as it takes, for you to find grace, it's been here all along.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: