From the no lovers, from the cold others.
Datum 2011-12-02 Tid 17:19:01 Min vardag

Hemma! kemiprovet gick bra, känns så iallafall! efter det så slutade vi, så jag och fina hanna åkte ner till stan och tog en fika och kikade lite i plus, supermys! länge sen jag umgicks med henne utanför skolan,
så det va riktigt kul! :) ska snart ner och duscha av mig lite snabbt, och sen kanske äta litegrann.
få se när och om anton kommer, suris ;) ska höra med honom.
träffade min barndomsvän ebba idag också, länge sen jag såg henne med. umgicks med henne från att jag var 1,
till att jag blev 10, sen vet jag inte riktigt vad som hände. men gud så kul vi hade tillsammans, verkligen något man saknar! nog om det, för nu ska jag ner och duscha. puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: