För dom som suger på geografi, inkl mig..
Datum 2011-12-12 Tid 17:19:33 Min vardag

Jag som går i 8:an, borde inte jag kunna vad Europas länder heter och var dom ligger?
Riktigt bra sida, tro mig! Man lär sig superbra. För min del är det för att den är så gulligt pyntad med dendär gubben som snackar. Ska fortsätta nu, så jag får godkänt på kartprovet, man kunde inte få bättre än betyget E,
och antar att det är för att dethär är en grej som vi borde kunna. Dock kan jag inte ens hälften, men geografi är nog inte min grej..;)
Postat av: eva ♥

hejhej, fin blogg :)

jag har bytt blogg och det vore snällt av dig om du vill följa den, kraam ♥

2011-12-12 @ 17:30:46
URL: http://ekgs.blogg.se/
Postat av: martina

sv; ajdå, krya på dig! vad ska du se/har du sett för filmer då? :)

jag har varit i skolan & hos tandläkaren ;)



btw, vad heter dendär sidan? jag suger också på geografi (a)

2011-12-12 @ 17:31:37
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: