Det är upp till dig, hur mycket du tänker offra.
Datum 2011-12-05 Tid 18:26:38 Min vardag

Tog ett långt bad istället! med massa bubblor och ansiktsmask, måndagsmys! :)
sitter just nu och lyssnar på lite lugn musik och väntar på att mamma ska komma hem så hon kan skjutsa mig till ebba. funderar på att ta med några böcker hem till ebba och plugga lite, skulle behövas. alla prov och allting ska vara inlämnat senast fredag, så är lite småstressad, för jag har mitt deckararbete + engelskahistoria som ska skrivas rent..skönt att jag åkte och gjorde mitt kemiprov iallafall, annars hade det varit kaos för min del just nu..puuuh! hinner nog klart med svenskan imorgon iallafall, engelskan också kanske? får plugga på som satan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: