'Cause I will never let you go
Datum 2011-12-01 Tid 21:29:26 Min vardag

Har fått nog av mitt pluggande nu, och börjar dessutom bli jättetrött. ska alldeles strax lägga mig och kolla på en film.
fredag imorn: profil, matte, engelska, spanska, kemi-prov!!! känns inte som att det kommer gå så bra för mig,
trots att mamma förhört mig flera gånger. siktar nog lite för högt nu, hehe.. borde inte ens försöka läsa in nåt mer just nu, för ingenting kommer fastna ändå. kan nog det mesta, så jag borde få godkänt iallafall, det är väl det som är viktigast :) nu ska jag kika efter vad jag ska ha på mig imorn, puss
-
malin håller på med ny design åt mig också, är supernyfiken, men tror den kommer bli helt awesome, verkar så ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: