But I mean these words
Datum 2011-12-18 Tid 19:35:22 Min vardag

"No measure of time with you will be long enough. But we'll start with forever."
-
Nyss ätit go söndagsmiddag! Städat upp på rummet har jag också gjort, så nästa punkt på listan är duschen.
Vid nio börjar en beckfilm på tvn, så tänkte kolla på den med mor min.
Känns skönt att inte ha något mer i skolan nu, att inte behöva känna att man måste plugga till något prov eller så.
Går måndag, tisdag, onsdag och halva torsdag, sen är det äntligen lov! Antar att det är rätt lugna skoldagar framför oss nu, vissa saker måste göras klart, men inte alls mycket. Tror jag är mest lättad av allihopa? Haha.
Nu ska jag ner och duscha, vi hörs om en stund!
Postat av: AALMAJOHANNA'

alva förfan! du som är fin. :-)

tycker faktiskt på riktigt nu att vi borde träffas o lära känna varandra!! :-)

2011-12-18 @ 21:29:32
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: