Baby, don't hurt me, no more
Datum 2011-12-13 Tid 21:27:13 Min vardag

Hej goingar! Min dag har sett rätt bra ut idag. Tisdagar i skolan är dom allra jobbigaste dagarna, men tycker det har varit rätt lugnt idag. Efter skolan tog jag bussen till stan, mötte upp Malin och Olivia, och gick lite på stan med dom. Efter det tog jag och Olivia bussen hem till mig, åt lite, och pratade mängder, skönt! Hon åkte precis, och jag ska gå ner och ta mig ett varmt bad.
-
Hade ju restprov i biologi som jag gjorde i torsdags, u remember? ;) Kändes ju inte sådär värst bra när jag kom hem och hade gjort det, men fick reda på resultatet idag, och jag blev godkänd, lättad som tusan!
Spelar ingen roll vad jag fick för omdöme i det, jag blev godkänd, det viktigaste nu innan betygsättning.
Gjorde mina två sista prov idag, kartprov och spanskaprov. Dock kommer jag inte bli godkänd i spanskan om jag får gissa, så får nog inte speciellt bra betyg i det, suck! Men då är det så. Nästa termin ska jag ha engelska som B-språk, ska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: