TVÅTUSENELVA
Datum 2011-12-31 Tid 12:18:04 Min vardag

Hur har ditt 2011 varit?
Blev du kär i år?
Vad önskar du att du gjort mer?
Vad önskar du att du gjort mindre?
Vem har du umgåts med mest?
Bästa minnet från 2011?
Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Vem/Vilka saknade du?
Största misstaget?
Hur många hade du sex med?
Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Hur många kysste du?
Har du några löften inför år 2012?
Har du haft ett förhållande under 2011?
Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Vars reste du nånstans?
Vad ser du mest framemot med år 2012?
Hur har ditt 2011 varit?
Super jämnfört med tidigare år!
Blev du kär i år?
Ja.
Vad önskar du att du gjort mer?
Hmm, jag vet inte riktigt,
Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit kaxig, hör hur töntigt det låter, men så äre :)
Vem har du umgåts med mest?
Olivia tror jag.
Bästa minnet från 2011?
Spanien.
Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Det är det nog.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :)
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Lugna hemmakvällar, alltid ;)
Vem/Vilka saknade du?
Olika, det var väl fler.
Största misstaget?
Åh, jadu, vet inte riktigt, finns väl massor med misstag, men man lär väl av dom bara :D
Hur många hade du sex med?
En
Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Jorå, det tror jag!
Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Massor, mina underbara vänner är bäst!
Hur många kysste du?
Inte vet jag, 5 eller nåt.
Har du några löften inför år 2012?
Absolut ;)
Har du haft ett förhållande under 2011?
Haha, ja.
Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Don't know, haha.
Vars reste du nånstans?
Utomlands? Spanien isåfall ;)
Vad ser du mest framemot med år 2012?
Sommaren!
Postat av: karin [fotoblogg&vardagsprat] ♥

Gott nytt år Alva! :-)

2011-12-31 @ 16:43:30
URL: http://karinwingqvist.webblogg.se/
Postat av: Johanna s

Hade du sex med ludvig?

2012-01-02 @ 02:51:36
Postat av: emma

vem har du haft sex med??

2012-01-03 @ 00:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: